V první kroku jsem vás seznámil s věrnostní aplikací, kterou nakupující získá zdarma a díky ní dostává slevy. Kdo ale tyto slevy poskytuje? Samozřejmě obchodníci (provozující prodejny, restaurace, služby atd.). A to výměnou za to, že získají zákazníky. Je to tedy výhodné pro obě strany.
K tomu, aby to bylo výhodné i pro vás, se potřebujete stát marketérem, který propojí zákazníky s obchodníky, a to za provizi. Organizací, která má od myWorld výhradní pověření ke zprostředkování tohoto výhodného propojení, je Lyconet.
Jak funguje Lyconet
Lyconet funguje na základě síťového marketingu. Proto se také podařilo v poměrně krátkém čase vytvořit celosvětovou síť a masovou základnu zákazníků. Svůj vliv má samozřejmě i skutečnost, že věrnostní aplikaci, a tím i přístup ke slevám, dostávají zdarma.
Marketér se zabývá třemi činnostmi:
- Předává lidem informace o aplikaci myWorld a registruje je jako zákazníky
- Informuje obchodníky o věrnostním programu myWorld a získává je pro něj
- Získává další spolupracovníky, marketéry do své sítě
Proč se stát Lyconet marketérem (video v angličtině)
Co dostane obchodník
Pro obchodníka je připraven moderní věrnostní program myWorld. Dá mu nejen možnost poskytovat nakupujícím výhody, ale také s nimi komunikovat a využívat informace. Informace najdete zde.
Hotovo? Pokračujte na 3. krok
Chcete se na něco zeptat? Napište na info@strategieuspechu.cz